Somnia


Tegelased

Ehk need keda võid kohata kui rändad Somnia radadel.


Vanad tegelased

Rünk - Erakust vanamees, kes klannidega liitus ja kelle juhtimisel suuresti ida poole liigutakse. Kõrvaltvaatajale tundub, et tegu on igas mõttes seniilse ja hullumeelse vanamehega, kuid lähemal kuulamisel võib jutust nii mõnegi tarkusetera leida. Peab klanne veidrikeks ja ajast maha jäänuteks. Tema arvates ei ole jumalaid olemas ning vaid idas elavad tõeliselt valgustatud inimesed.

Õhu klann:

Lumi - Õhu klanni pealiku tütar. Mõjukas ja armastatud nii omade kui teiste klannide seas. Taibukas tüdruk, kelle arvates peaksid klannid rasketel aegadel rohkem kokku hoidma. Tihti võib teda näha oma isale nõuandeid andmas ning seetõttu arvatakse, justkui oleks pealik liigagi palju ümber tüdruku sõrme keeratud. Mõnevõrra uljaspäine, mistõttu võib sageli seiklustesse sattuda.

Säde - Kuu õde. Mõtlik ja vaikne naine, kelle jaoks mõtted on tähtsamad kui teod või sõnad. Tihti laulab omaette või vaatab tähti ja pilvi ning luuletab. Armastab oma õde jäägitult ning on talle igati toeks.

Kuu - Lume õpetaja ja hea sõber, tüdrukule ema eest. Särtsakas ja elutark naine, keda ei hirmuta eluraskused - need muudavad inimest ainult tugevamaks. Mõnikord üleliia hoolitsev, mistõttu võib sellega üle pingutada ja teiste pahameele osaliseks saada.

Vee klann:

Alas - Alas on uhke ning hea sepp. Seppi on praegustel aegadel vähe ning see teadmine muudab ta valivaks ning nõudlikuks oma tellijate suhtes. Teab mida talt oodatakse. Noorus ei ole üldsegi veel lahkunud sellest kehast. Pigem pulbitseb temas ikka veel uljust ning Alasi jaoks ei ole kuhugi kadunud ka hulljulgus. Kohati vägagi keevaline.

Elor - Vee klanni sepa õpilane. Vaikne ja hoolas tööline. Mõnikord liiga uudishimulik ja rutakas, mistõttu võib pahandustesse sattuda.

Sünk - Vee klanni vägevaim loitsija. Rivaalitseb pidevalt Õhu klanni Tuisuga, kellega tal on pikk ja ühine minevik. Hea sõber sepale, kuigi ei kiida tihti tema mõtteid heaks ning süüdistab seppa liigses tormakuses. On klannis suhteliselt tähtsal kohal, mistõttu tema sõna maksab päris palju. Armastab traditsioone, aga leiab, et nii mõnigi asi võiks paremini töötada, kui seda veidi teisiti teha.

Aren - Äärmiselt lõbus ja seltskondlik kaaslane. Võib lõputult rääkida ning tema teemadering on väga lai. On palujate suhtes vastutulelik ja täidab soovid paugupealt (või niipalju, kui tema võimuses on). Alati valmis uusi asju katsetama. Pole suur planeerija, pigem laseb ta elul ennast kanda.

Udu - Alati rõõmus ja heatujuline, vanemate mõistes alles äsja täiskasvanuks saanud. Armastab laulda ja tantsida, tihti teeb seda kõige ebasobivatel hetkedel ja ei saa siis aru, miks tema peale pahandatakse. Kui keegi on nukker või kurb, siis võib kindel olla, et just tema tuleb sind lohutama ja lõbusaid lugusid rääkima. Kipub liiga palju sööma.

Metsa klann:

Hõbe - Metsa klanni pealik. Tõeliselt armastusväärne ja lahke persoon. Karm, kuid õiglane pealik, kes üle kõige väärtustab laulu ja head seltskonda ning samamoodi ka öist vaikust ja puulatvade mühinat. Ei usu eriti Valguselaste olemasolusse.

Irdor - Metsa klanni pealiku poeg. Lõbus ja lahke tegelane, kes ei kannata komplekside all. Seltskonnamagnet, kelle ümber koguneb alati palju rahvast. Armastab palju rääkida, kuid tihti puudub tema juttudel igasugune tõepõhi.

Meri - Näiliselt rahulik ja rõõmsameelne neiu, kuid tihtipeale võib teda näha kusagil eemal oma enese mõtteid mõlgutamas. Ei armasta eriti pidutsemist ning veedaks parema meelega aega samblapõllul pilvi vaadates. Vahel liiga järsk ja otsekohene.

Härm - Vaikne noormees. Tihti võib teda näha oma kummalise raamatu kohal kummardumas, kuhu ta mingeid märke joonistab. Oma klannile üdini ustav ja ei salli, kui selle kohta halbu sõnu öeldakse, tihti on selline kokkupõrge viinud ka relvade haaramiseni. Paadunud pessimist, arvab, et ükskord saab kõik nagunii otsa.

Uued tegelased

Arhimaag: Kar-jatse võlurite kooli tähtsaim tegelane, vägev maag ja teadlane. Vaikimisi ka kogu küla eest vastutav, niiöelda küla hall kardin. Oma teadmiste ja tegude üle uhke ning käitub seetõttu vahel ülbeltki. Kuid kogu selle all on siiski peidus traditsioonidest lugupidav, elutark ja õiglane vanamees.

Igatsus: Võlurite kooli üks üheksast Meistrist, Muutmismeister. Tema õpetab seda, kuidas mingit ainet või eset teiseks muuta. Muutmise tippsaavutuseks on inimese muutmine mõneks loomaks või linnuks.
Rõõmsa meelega, kuid samas veidi nukker. Heasoovlik, alati valmis oma teadmisi teistega jagama.

Leena: Võlurite kooli üks üheksast Meistrist, Taimemeister. Tema tunneb kõiki taimi ja teab nende mõjudest. Alati lahke ja avatud südamega naine. Muretseb pidevalt kõigi heaolu pärast. Naermise asemel muheleb.

Auts: külavanem. Lisaks küla valitsemisele peab koos tütrega kõrtsi nimega “Malbe kult”. Eluga rahul olev mees, rahmeldamisele eelistab kõhtu kasvatada ning nautida häid sööke ja napsu.

Hildegard: “Malbe kuldi” kõrtsidaam ning külavanema tütar. Võib öelda, et ta ongi kõrtsi elama loodud. Vajadusel tõstab kõrtsiliste tuju, vajadusel on karm ning pragab joogiga liialdanutega. Ise on karsklane ja mängib vabal ajal vilepilli.

Ludius: Lahke ja südamlik küla jahimees, üks parimate seast. Tõsiste asjade juures tõsine ja tegutseb hingega; lõbusate asjade juures kerge meelega ja naeruvalmis.

Iisrael: Jahimehe õde. Teenib külas elatist ennustamisega, kuid tihti on see kaheldava väärtusega. Veedab palju aega tähti ja kuud vaadates, otsides sealt “tõde”. Muul ajal räägib üsna kõva ja pealetükkiva hääelga, kutsudes inimesi enda juurde tulevikku vaatama.


tagasi üles

Leht on osa Somnium Mirabilest. Lehe disain ja kood: Sprot Kala